Wednesday, April 21, 2010

kesetiaan yang tidak ternampak..kesayangan yang sentiasa berbunga merah

semalam..bersama he

hari yang sangat panas...sehingga memanaskan hati yang tiba2 panas
marah kan yang disekeliling...tanpa disedari...he terasa..
owhh...damn...
tak bermaksud...cumer kalut denga dunia yang semakin memanaskan luar dan dalamku...


maaf kan saya he...
he kata..he sayangkan saya...owh...saya sukakan word itu...
tapi sengaja tidak membalasnya kerana...saya mahu he sentiasa berulang ulang kali mengatakannya..
he tarik muka...
he kata...mngkinkah saya tidak menayanginya?
he...he...
kalau lah awak dapat dengar segala luahan hati yang penuh dengan perkataan sayang pada awak...kan bagus...
sayang saya pada awak terlalu mendalam...sehinggakan ianya telah membanjiri satu badan ini...

tidaklah pernah ini terjadi...pernah juga..tapi suatu masa dulu...

No comments: