Monday, March 29, 2010

pembukaan kepada partition baru...-DIA YANG BARU-

setelah semuanya selesai...
saya dah buang post post yang lama...
sebab dah tidak ada makna lagi...buat semak otak...

lama tak update...masanya untuk ber cerita kembali

Seseorang dah masuk dalam hidup saya...

DIA...

dia adalah dia yang baru....
kerana ia...saya mula kenal erti sayang semula
kerana dia...saya mula rasa hidup saya bahagia...
kerana dia...saya mula mencipta fokus hidup yang lebih bermakna..
kerana dia saya mula bernyawa...mula berperasaan...
kerana dia....saya mula menjadi saya yang lebih komited

DIA..

tapi sejak akhir akhirn ni...saya rasa semakin jauh dari dia..
kerana hanya satu peristiwa...
saya tahu...DIA memang macam tuh...
life DIA sebelum ni memang macam tuh...
tapi ....tak tau kenapa....kerana peristiwa tu....saya mula tawar hati...
perasaan yang sebelum ni...berbunga bunga...mula menjadi layu...

arghh...tak faham tak fahamm...
mungkin sebab saya sayangkan dia...dan sebab itu saya perlu jauhkan diri dari dia...
mungkin saya akan tinggalkan dia...tapi saya tak kejam...saya akan tinggalkan ketika dia betul2 stabil dalam pelajaran DIA...
saya sayangkan dia...walau pon dah tawar..tapi saya sayangkan dia...

kenapa ini terjadi pada saya...
kenapa selama saya berjumpa DIA dalam hidup saya...ianya akan menyakitkan hati saya...
dan pengakhirannya...saya akan berpisah dengan dia...


saya harap DIA saya akan berubah
saya sayangkan DIA
saya tidak mahu DIA saya dipermainkan...

DIA yg teristimewa..

No comments: