Saturday, May 3, 2008

Ma SeV~Back at OnE~

~~Tentang diriku..~~

kekadang bila aku duduk bersendirian..

sambil ditemani tiupan angin malam,

diterangi bulan dan bintang sambil berseronokkan bersama teman baikku sang asap yang sering melekakan aku ..

aku menarik satu persatu cerita tentang zaman silamku..

rindu pada yang manis..

geli hatiku mengenangkan yang pahit..:)

wah..inilah dunia..permainan hidup yang sering diperhatikan lakunya..



~~aku dan 1996~~

tahun inilah yang menemukan aku ,dia, dia ,dia dan dia..

pembuka jalan untuk aku mengenal erti kehidupan dan warna warni permainan dunia..

aku mula membuka rentak dengan bertatih bersama dia,dia,dia dan dia..

terdapat 2 dunia yang berbeza ketika itu..

dunia 1 ku

ketika aku bersama keluarga dan dunia persekolahan..

hidupku berbeza..aku rasakan kehipokritan aku terserlah ketika itu..tapi kudiamkan sahaja..

kerana diriku lebih suka berahsia..

tak guna aku bercerita tentang kegembiraan aku ketika bersama dunia keduaku..

biarlah aku kongsi bersama yang lebih mengenal diriku..

dunia ke 2 ku

waahhh...indahnya..

disitulah aku mengenali dia dia dia dan dia

hidupku ceria..

hidupku dijaga..

aku dimanja..

aku disayangi..

aku rasa selamat..

wahh..

aku berterima kasih sangat pada dia dia dia dan dia..( nak tau siapa mereka??kene baca blog aku sampai abis..hehhe)

bersama merekalah cerita hidupku dicorakkan..



"dia" yang pertama~shaq

orangnya sangat cantik

belum ada yang boleh menandinginya di pandangan aku..

sangat seksi..

belum ada yang lebih seksi dari dia..lenggokkan jalannya..tutur katanya yang manja..

bibirnya yang merah ... sentiasa basah..dan ketapan bibirnya yang sangat seksi..perhhh..dia memang hot..

lagaknya sangat selamba..

rendah diri adalah sifat semulajadinya..
pelawak adalah sifat asalnya..:)
cerdiknya "dia" tak diduga..

cara hidupnya yang balance membuatkan kita teruja..

nasihatnya sangat mendalam..penuh dengan fakta dan kata katanya menaikkan api semangat sehingga bernyala nyala..

wahh..hebatnya dia..

manjanya pujukannya..mencairkan hati ketika dipujuk..

penyayangnya dia..membuatkan diri ini sangat dihargai..

bersungguhnya dia...

"dia" menerima aku seadanya..tanpa sebarang alasan..

itu yang paling penting dalam hubungan kami..

dialah penyinar pertama dalam hidupku..



"dia" yang kedua~Iera

comel orangnya

santun bahasanya

lembut lagaknya

daringnya mengalahkan sesiapa sahaja

cerdiknya diduga..

so sweet..



"dia" yang ketiga~ShaSha

sweet giler orangnya

terus terang adalah sifatnya

bercakap tanpa henti adalah hobinya

sakit betul dan sakit tipu adalah tabiat semulajadinya..:P

caring adalah dia..belum ada yang boleh menandinginya..tq shasha

sangat pandai menjaga hati kawan kawanya..



"dia" yang keempat~ikmal

stylo gayanya

rambut takkan berubah walau ditiup angin..:)

penyayangnya dia..

cool guy..



itulah dia dia dia dan dia..

pertemuan kami tak diduga..

hubungan yang dibina..bertahan bertahun tahun lamanya..



tq 1996..kerana menemukan kami..



~~tamat~~



sengaja aku intro blog aku dengan mendahului dia dia dia dan dia..adalah kerana merekalah intro untuk aku mula mencorakkan hidupku..



~back at one~~brian mcknight

It's undeniable...

that we should be together...

It's unbelievable how I used to say that I'd fall never

The basis you need to know,

if you don't know just how I feel,

Then let me show you now that I'm for real...

If all things in time, time will reveal...Yeah...

One... you're like a dream come true...

Two... just wanna be with you...

Three... girl it's plain to see...

that your the only one for me...

Four... repeat steps one through three...

Five... make you fall in love with me...

If ever I believe my work is done...

then I start Back at One (yeah)So Incredible...

the way things work themselves out...

And all emotional, once you know what it's all about babe...

And undesirable...

for us to be apart...

Never would of made it very far...

Cause you know you've got the keys to my heartCause...

One... you're like a dream come trueTwo...

just wanna be with youThree... girl it's plain to see...

that your the only one for me

Four.. .repeat steps one through threeFive...

make you fall in love with meIf ever I believe my work is done...

then I start Back at One......

Say farewell to the dark of night...

I see the coming of the sun...

I feel like a little child...

whose life has just begun...

You came and breathed new life

Into this lonely heart of mine...

You threw out the life line...

just in the Nick of Tiimmmeeee.....

One... you're like a dream come true

Two... just wanna be with you

Three... girl it's plain to see...

that your the only one for me... girl and...

Four... repeat steps one through three

Five... make you fall in love with me

If ever I believe my work is done... then I start Back at One.

No comments: